zondag 27 oktober 2013

DIY Christmas cards!

Misschien ben ik een beetje vroeg, maar ik heb gewoon nu al zin in kerst en dit uit ik in het maken van kerstkaarten. Ik kwam wat moeizaam opgang en heb hele lelijke kaarten gemaakt, maar uiteindelijk had ik de smaak te pakken!


Wat heb ik gebruikt:
* verschillende soorten kaarten in verschillende kleuren. Maar vooral wit.
* Glitters van de kruitvat
* Lintjes van de kruitvat
* Plak glitters van de zeeman. 
* Verschillende soorten stempels, van letters en engeltjes 
* Papiere onderzetters ( zulke heb je ook bij de action) 
* Leuke tapejes!
* stickervellen 


Zo ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben gekregen van mijn. Ik ben klaar om mijn kerstkaarten te versturen! Helaas moet ik nog even wachten;) Maken jullie ook eigen kerstkaarten?


5 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk, ik heb de mijne ook een tijdje terug al gemaakt, heb mijn oude kaarten van vorig jaar een grondige recycle beurt gegeven ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent er inderdaad vroeg bij, maar leuk zijn ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuuuperleuk! Krijg er spontaan ook zin in :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are darling...I love this idea. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn ontzettend leuk geworden! Geen straf om zo'n kaartje te ontvangen :-) Dank je wel voor jullie lieve berichtje op mijn blog.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen